prima voor één nachtje. stroom viel steeds uit, slechts 3 amp. te weinig voor onze airco. ziet er een beetje verloederd uit. we betaalden 22 euro.

hhoven

top plek, zeker voor de groterecampers of mensen met honden. keurig verzorgt, grote plekken en afgebakerde plekken coor mensen met honden. zeer vriendelijk en fastvrij ontvangt. echt een aanrader.

• december 2019

Uitstekende rustruimte uitgerust met alles, zelfs plaatsen voor honden .... Royale plaatsen ook voor grote kampeerders

• december 2019

Agricampeggio Gioia Selvaggia e Fabio