Parkeerplek met stroom. Betalen bij de kassa van het Pinocchio park. Ligt aan de weg en er liep veel jeugd rond op dat moment. Maar een prima plek voor 1 nacht. zin de nacht was het rustig. We hebben het oude stadje Collodi omhoog geklommen, mooi stukje oud Italië!

• april 2019

• april 2014

April 2014: er is nu een gratis parking alleen voor campers, inclusief voorzieningen, maar in principe alleen te gebruiken door bezoekers van Park Pinochio. Electriciteit tegen 5 euro te betalen aan de kassa van het park.

• april 2019

• april 2014