even een toevoeging aan de recensies, de route naar deze camping (het laatste deel) gaat over smalle weggetjes en stijle hellingen en is voor een wat oudere camper langer dan 6 met niet te doen, wij moesten omkeren en terug wel jammer want het is vast en zeker een prachtige plek

• april 2023

We waren voor de tweede keer op deze plek. Een plek als een adelaarsnest met een prachtig uitzicht. Claudio kookt sensationeel goed. Je mag geen maaltijd met hem missen

• april 2023

Agriturismo Ristorante Al Vecchio Tino