• juni 2015

er staan alleen maar italiaanse campers gestald allemaal leeg of te koop aangeboden..alleen de invalide plaatsen zijn vrij er is water verkrijgbaar maar verder is er niks..wij hebben hier wel de nacht doorgebracht en vonden het wel een rustige plaats van scooter jeugd hebben we geen last gehad

• juni 2014

Langs drukke weg bij middelbare school(veel scooterjeugd) ver van centrum . Wordt gebruikt door Italiaanse camperaars als stalling. Alleen invalideparkeerplaatsen waren vrij . We zijn doorgereden naar Marina di Salvoli enkele km verder aan de kust

• juni 2015

• juni 2014