Gratis parkeren. Enorm veel plekken om uit te kiezen en veel andere campers in dit gebied, wat bijdraagt aan het veilige gevoel. grote plekken voor grotere campers. We waren hier op een regenachtige dag en nacht - een rustige plek. voelde veilig. Nadeel is dat de toiletten een eindje lopen zijn.

• maart 2022

gewoon een goeie prima gratis parking, afval containers langs de straat, coop 2 minuten lopen, parking af en links naar beneden lopen heerlijk strandje om te zwemmen.

• augustus 2021

Goede CP zonder voorzieningen, toen wij er aan kwamen waren alle camper plaatsen vol, mede doordat ze de campers in de lengte richting er op zetten, hebben onze camper er maar gewoon langs gezet bij gebrek aan beter en een prima nacht gehad, brommer jeugd was er wel maar geen last van gehad!

• maart 2022

• augustus 2021