• november 2022

Hele fijne camping! Omdat het nu buiten het hoogseizoen is, woont de eigenaar niet meer naast de camping maar we konden wel gebruik maken van het huis voor een douche, wasmachine en toilet etc. Vanuit hier ook prachtige routes om te fietsen en wandelen! Wifi deed het helaas niet.

Corina23

Zeer mooie camping Schoon en fris Het personeel zo aardig en behulpzaam We komen hier graag terug

• augustus 2021

Heel liefdevol en schoon! De twee operators zijn erg aardig en attent. Vanaf de camping kunt u prachtige wandelingen maken. Graag weer.

• november 2022

• augustus 2021