verharde CP zonder voorzieningen. prima parkeerplaats voorverkoop bezoek aan het prachtige stadje met de mooie duomo. De roltrappen zijn dichtbij. Vanwege het verkeerslawaai van de bovenliggende snelweg en de vele blaffende honden (hondenkennel) hebben we de nacht niet doorgebracht op deze CP.

Prima plek om te parkeren, even goed de gebruiksaanwijzing van de parkeermeter lezen en dan lukt het best. Toiletgebouw is dicht, stroomzuilen zijn er ook niet meer.

• Via del Tiro a Segno

06049, Spoleto, Italië