• december 2021

Camping voor vaste bewoners, kampeerders zijn niet geliefd. Kamp vol camera's en overal verboden mededelingen. We moesten de auto buiten parkeren ondanks dat er niemand op de parkeerplaats van de camping stond. Parkeerplaats alleen voor vaste bewoners, anders moet u 2,50 betalen. Nooit meer.

• augustus 2021

We verbleven vorige week op deze camping en voelden ons meteen misplaatst ... slechte ontvangst, weinig toegewijd aan kampeerders, alleen gastvrij met degenen die een eigen vaste plek hadden. Honden hoeven alleen naar het strand buiten de camping te gaan (vertel het hen).

• juli 2020

Mooi gelegen camping met prima sanitair, broodservice en restaurant. Veel vaste plaatsen, maar een apart veld voor passanten. Alimentari op 500 M. Bus verbinding door het hele dal, o.a. naar Champoluc.

• december 2021

• augustus 2021