Top camping 👍, met prima sanitair en vanaf onze plaats, op het doorgangs deel, hadden we prachtige uitzicht op de bergen.

Winnie-Jan.Sapzand

Goed gelegen als doorreiscamping vlak voor de Grand St Bernardtunnel (of, veeel leuker, de pas over), met een klein zwembadje voor een opfrissing voor de kids. Sanitair is basic maar voldoende. Speeltuin best groot. Snel vol dus reserveer in het hoogseizoen.

• april 2023

We waren hier twee nachten. Wat een fijne camping is dit, aardig personeel, sanitair super schoon. We hebben hier echt een paar fijne dagen gehad.

• april 2023

Camping Tunnel