hwennink

Onze excuses aan u, meneer Wennink, voor het mogelijk geklaagde ongemak. Wat we het meest betreuren, is om te beseffen dat uw beoordeling kort na uw aankomst is gemaakt en dat u ons de volgende dagen nooit uw ontevredenheid over uw verblijf heeft laten voelen. Hoewel het aantal gasten absoluut veel lager is dan uw schatting, herhalen we dat half augustus/hoogseizoen inderdaad een cruciale periode is voor onze kleine Agricamping, net als voor elke andere kleine structuur zoals de onze. Als we ongeacht het seizoen 2/5 campers zouden houden, zouden we het bijna niet redden. Bovendien BEtwisten we deze verklaring: "Duidelijk een voorbeeld van hoe meer hoe beter (geld) voor de eigenaar" in zijn geheel. We wijzen er trots op dat we houden van onze gasten aan wie we er met toewijding voor zorgen dat we alles bieden wat we beloven met als doel om ze zich op hun gemak te laten voelen. Het is niet waar dat alle activiteiten alleen worden gedaan om meer geld te krijgen. Er zijn veel andere waarden die we met veel moeite proberen te brengen tot meer zichtbaarheid. Tot slot, met betrekking tot de sanitaire opmerkingen, er zijn veel douches beschikbaar en ons systeem, aangedreven door zowel zonnepanelen als elektriciteit, levert zeer warm water, maar als het continu en voor langere tijd wordt gebruikt, wordt het water lauw en heeft het enige tijd nodig om opnieuw te gebruiken. -warmte. We onderzoeken al oplossingen die het systeem beter presteren. Desalniettemin bedankt voor uw verblijf bij ons, we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u een aangenaam verblijf te garanderen.

Sanitair is basic maar goed. We hadden slecht weer en n klei ondergrond werkt dan niet in t voordeel. Zeer basic sanitair maar goed. Prima uitvalsbasis voor Padua (9km). openbaar vervoer is goed. Ontvangst was prima. Voor 1 of 2 nachten. In verband met het weer geen gebruik gemaakt van het zwembad.

Rodese

prachtige plek in de natuur en dicht bij de mooie stad Padua. Met fiets of bus zo te bereiken. Plaatsen wel iets klein maar omdat het rustig was toch privacy. Hartelijke ontvangst en sanitair mooi schoon. Ook kon je wasmachine gebruiken. 1 nacht met stroom gebruik van zwembad 32,50.

SAN PIO X Farm since 1708