Gevaar! Als je volgens de hier gegeven coördinaten rijdt - zoals wij doen - kom je na een eindeloze kuilenweg op een vispaadje uit en dan in het niets.

Logolago

Gratis en groot terrein bij een restaurant/loungebar. Weinog schaduw. Ook een vliegveldje voor recreatievliegtuigen. Strand op 5 minuten fietsen. Lag op zondag overvol met de plaatselijke bevolking. Voor ons te druk. Wij zijn doorgereden om elders te overnachten.

• juni 2021

Mooie, rustige plek. we verbleven ongeveer 10 dagen en konden niet gelukkiger zijn. Gratis water en toiletten, over het algemeen leuke plek?

• juni 2021

Mazarack