• januari 2022

onmogelijk om het grijze en zwarte water af te voeren aangezien het mangat was afgesloten met hangsloten en bovendien in een onmogelijke positie om er met de camper overheen te gaan. Het is mogelijk om het water te laden

• september 2019

Langs snelweg. Parking van grote supermarkt. De plekken op de foto zijn bij benzinestation, wij zijn aan de andere kant van de parking gaan staan, minder druk en lawaaiig.

• juli 2019

Gelegen voor tankstation tolpoorten. Ik moet instappen en dan rond poorten water dumpen

• januari 2022

• september 2019