In juli 1 nacht gestaan en genoten van de prachtige omgeving, rust en heerlijke wijntjes met borrelplank. De eigenaresse heeft ons vriendelijk geholpen bij het boeken van een concert van Eros Ramazzotti in Ferrara.

DouweTop

Wij hebben hier een wijnproeverij gehad en bleven daarna in overleg met de camper op de parkeerplaats overnachten. Heerlijke wijnproeverij en prachtige plek om te overnachten!

VeraOppewal

subliem landschap zonder een warm welkom te tellen. we namen een bord charcuterie / kaas uit de regio voor 25 € en een wijnproeverij die ik ten zeerste aanbeveel

Azienda agricola Pegoraro