• november 2023

kwamen aan vaste deur, hoorden geen bel, was geen licht. probeerden te bellen maar werd niet opgenomen. zijn illegaal om de hoek gaan staan. vlgde morgen zagen we campers in de tuin. vreemde bedoening!

• augustus 2021

Als je de reviews leest denk je Wauw een oase. Maar integendeel de sanitaire voorzieningen zijn prima. Als een hurktoilet geen probleem is. Verder inderdaad in de achtertuin met andere vage personen die er in een caravan leven. Aardige eigenaar. Maar zou hier niet terug komen.

• augustus 2021

krijgt van mij 0 sterren. is in iemands achtertuin, vol met rotzooi. wij zijn gelijk rechtsomkeert gegaan.

• november 2023

Agriturismo Le Cicale