Deze plek heb ik als prettig ervaren, hoewel ik er even aan moest wennen dat ik hier alleen stond. Maar de omgeving zag er niet onvriendelijk uit zodat ik een nachtje ben gebleven. Het is een rustige plek.

• november 2018

21.09.2018: De werkelijke plaats is moeilijk te vinden, het dient ook als een vrije tijd, barbecue en evenementenruimte van de gemeente. We verbleven op de toegangsweg op een nieuw aangelegde parkeerplaats omdat op de groenplaats te onrustig was. (P op de foto om te zien)

• juli 2018

Prima plek. Alhoewel naast de doorgaande weg is het wel heerlijk rustig. Voor herhaling vatbaar.

• november 2018

• juli 2018