Fijne plek om te overnachten , enige kleine minpuntje is dat er best veel verkeer langskomt s morgens vroeg

• juli 2020

mooie plek om te overnachten. we hebben wel de enige aar gevraagd of het ok is die vond het prima. om 4u hoorden we al de eerste auto parkeren om te vissen, en gezellig kletsen met elkaar :). maar als er geen vissers met zonsopgang komen is het een hele rustige plek.

• september 2019

Absoluut mooie plek om te overnachten. Geen faciliteiten aanwezig wel een mooie visvijver en een wandelpad. Door de natuur. In het weekend komt de lokale bevolking met kinderen hier spelen en dan is het iets drukker.

• juli 2020

• september 2019