Prachtige plaats direct aan zee. Toegang via smalle weg langs de zee. Met onze camper (7.50 meter) de toegankelijkheid net te doen. Maar als je er bent en er is plaats dan sta je eerste rang.

ingridwannep

Wij stonden direct aan her water, een droomplek. Wel wat trappetjes omhoog voor de douche/toilet. Deze plek is gezien locatie populair, eerst te voet kijken of er plek is. Restaurant is de buurt, brood op 5 min fietsen.

• oktober 2022

Ruimte voor maximaal 6 campers tot 7.40 m. Zwak internet. Alleen water geven met een extra lange slang, geen afvoer. geweldige locatie direct aan zee. aardige exploitant. 3 nachten- 52 €.

• oktober 2022

Camp Rogac