Rustige camping midden in de natuur. Hele scheve plekken. Wij stonden hier 5 dagen en al die dagen is het sanitair niet schoon gemaakt. In deze tijd (half okt) is er niet veel open dus om Rovinj en Pula te bezoeken hadden we niet veel keuze. Anders waren we meteen weggegaan.

rjvdhorst

Kleine camping met mooie plekken in het bos.

peterkok

Geweldig kamp. Aardig personeel, veel dieren, schone douches en toiletten. Naar de stroom- en wateraansluiting, evenals WLAN. We hebben nog een nacht verlengd omdat we het zo leuk vonden.

rjvdhorst

Kleine camping met mooie plekken in het bos.

Camp Dvor