We stonden hier één nacht omdat we de Plitvičmeren wilden bezoeken. Behalve de wc in het restaurant (open van 07.00 - 00.00) verder geen voorzieningen. Gratis als je in het restaurant gaat eten! Voor één overnachting prima plek en goed eten.

Theo-en-Willeke

Wat ubbi1 schrijft kunnen wij bevestigen. wij zijn hier op 30-06-2022 geweest. Heerlijk gegeten en goed geslapen. Gastvrije ontvangst

• mei 2022

Ik heb heerlijk gegeten na een bezoek aan het nationale park Plitvice. De eigenaren en het personeel zijn erg aardig en parkeren achter het restaurant was schoon en vlak. Zou het zeker aanraden. Ik reis met mijn hond, dat was helemaal geen probleem.

• mei 2022

• 53230, Korenica, Kroatië