Wij hebben hier wederom een hele fijne vakantie doorgebracht. Alles was zeer schoon, goede locatie en goede verzorging van Petra. De vermelde prijs klopt echter niet meer. Wij betaalden €30 in september.

erfue

De plaats is zeer goed onderhouden en je voelt je meteen op je gemak. Het duurt ongeveer 5 minuten om naar de stad zelf te lopen. Als er niemand bij de receptie is, belt u gewoon het telefoonnummer. De eigenaar komt dan ter plaatse. We zullen zeker terugkomen.

• Ulica Kardinala Alojzija Stepinca 66

23211, Pakoštane, Kroatië