Lijkt een prima plekje, de directe achterburen echter waren nog altijd aan het feesten in hun tuin. Wij zijn om half 10 ‘s avonds vertrokken naar de overkant waar een geweldig leuk klein campinkje bleek te zitten. Zullen die locatie toevoegen.

Boetbus

De weg er naar toe is misschien voor hele grote campers wat lastig; smal en steil. Maar voor busjes prima te doen. Plekje is echt prachtig en de moeite waard. Wij hadden alleen de pech dat er schijnbaar een groot feest was in de stad en eentje bij onze achterburen.

• augustus 2020

• augustus 2020