• juli 2019

Om 3.50 uur zonder faciliteiten is dit ok voor een overnachting, terwijl bij andere plaatselijke toeristische attracties de politie een nacht campers verhuist.

• juli 2019

Zeer rustige plaats, zonder faciliteiten. We kwamen aan om 21.00 uur, de volgende ochtend kwam de parkbediende en betaalden we 3,50 €. Zeer ongecompliceerd! Turaida Castle ligt in de directe omgeving, dus de parkeerplaats is overdag goed bezet.

• mei 2019

Rustige plek, tenminste toen wij er stonden, 21 mei. Geen voorzieningen, alleen vuilnisbakken. Betaalden € 3,50 parkeergeld. 100 meter vanaf ingang kasteel.

• mei 2019

Parking Schloss Turaida