3van 5

Camperplekken wel erg smal maar er is een grasstrook achter je camper waar je heerlijk in de zon kon zitten. Diekirch erg gezellig stadje waar je zo heen loopt. Min puntje vond ik dat we 3 euro p.n. moesten betalen voor ons hondje.

Belladonna1!

Fijne camping.We hebben hier 3 dagen gestaan, er was heel veel regen en de rivier leek over te stromen. Campiingbeheerder niet gezien , wel de politie die kwam controleren of het allemaal goed was. Het viel gelukkig mee. De handdoekjes werden alleen in het weekend bijgevuld. verder wel goed schoon .

JeanJoop

prima camperplek. Ondergrond mooi recht. Afgezet met haagjes. Douches, toilet van de camping zijn incl. Electra ook incl. 20€ pd.

3van 5

• Route de Gilsdorf