Camperlocatie Diekirch

Diekirch, Luxemburg

• juli 2024

zeer mooie verzorgde camping. wij stonden aan de ingang op de camperplaatsen. Allen is voorzien. water nemen kan vanop je plaats zelf camping wordt beheerd door een jong nederlands koppel

• juni 2024

Camperplekken wel erg smal maar er is een grasstrook achter je camper waar je heerlijk in de zon kon zitten. Diekirch erg gezellig stadje waar je zo heen loopt. Min puntje vond ik dat we 3 euro p.n. moesten betalen voor ons hondje.

• juni 2024

Fijne camping.We hebben hier 3 dagen gestaan, er was heel veel regen en de rivier leek over te stromen. Campiingbeheerder niet gezien , wel de politie die kwam controleren of het allemaal goed was. Het viel gelukkig mee. De handdoekjes werden alleen in het weekend bijgevuld. verder wel goed schoon .

• juli 2024

• Route de Gilsdorf