Top plek! Zeer vriendelijke en sympathieke eigenaren. Ruime plekken. Mooie fiets routes langs de Sûre.

LiesBloem

Prima camping met actieve en betrokken uitbater. Mooi gelegen aan de oever van de rivier en wandelafstand van het centrum. Helaas wel veel verkeerslawaai van de weg aan de overkant.

Derk2006

prima camping met jonge Nederlandse beheerders. mooie ruime plekken. schoon en prima sanitair. wasmachines en drogers. Alles wat je wenst en maar 500 meter van het centrum van Diekirch. Hier gaan we zeker vaker komen👍👌

Camping de la Sure