Heel gastvrij. Nederlandse beheerders. Camping was eigenlijk gesloten, maar we waren evengoed welkom . de stroom werd aangezet, we konden gebruik maken van het sanitair. Prachtige Camping. We komen zeker terug in het voorjaar.

staat dat de camping open is maar blijkt gesloten te zijn

Jelle&Suus

gemoedelijke camping. eigenaar spreekt Nederlands. sanitair in orde. netjes en schoon. vuil water alleen afvoeten met een emmer. rest wel aanwezig. wij hadden een plek met uitzicht, mooi hoor! lengte vd camper 8 mtr max. verder prima in orde daar!

staat dat de camping open is maar blijkt gesloten te zijn

Camping Reiler