4 sterren omdat het precies is wat het belooft; een veilige plek op een parkeerplaats tegenover het politiebureau. Prima geslapen, en lekker gegeten bij het restaurant Vivo

• maart 2019

Wij zagen alleen personen autos op parking. We zijn in het straatje tegenovet het politiebureau gaan staan. Voldoende ruimte en rustig geslapen. Winkels in de buurt en promenade op 5 minuten lopen

• februari 2019

Nou ja, parkeerplaats kun je dat niet noemen ... normaal parkeren voor de gendarmerie maar voor één nacht oké

• maart 2019

• februari 2019