Hotel Atlas Lake Inn

Ifrane, Drâa-Tafilalet, Marokko

Hotel Atlas Lake Inn

prachtige plek midden in de natuur - toegangs- weg is via 3km slecht verharde weg - restaurant is gesloten - nog wel overnachten echter zonder voorzieningen

• Unnamed Road

Marokko
  • MAD 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• januari 2020

Heel kalm en eenzaam, behalve wij er waren er geen. U kunt het meer bereiken via een onverharde weg, ongeveer 2 km van de kruising van de weg. Het hotel wordt momenteel gerenoveerd. Ga staan waar je wilt. Een topplek voor sterrenfotografie. Echter, erg koud .. (januari !!)

• april 2016

De locatie is inderdaad prachtig. Toch zijn wij er vertrokken toen bleek dat we de enigen zouden zijn die er overnachtten. Daarvoor is de plaats te 'unheimisch'. Wegwezen dus, de 3 km. slechte weg opnieuw af.

• februari 2016

Inderdaad hotel gesloten. Mooi midden in de woesternij. Zicht op meer. Berbers wonen in de naaste omgeving. Schaapskuddes dronken bij het meer. Weg ernaar toe slecht maar goed te doen.

Gre-vK

Deze locatie heeft 8 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• januari 2020

• april 2016

• februari 2016

Gre-vK

Deze locatie heeft 8 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• MAD 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.