• januari 2023

prachtige plek. rustig, wel het gebruikelijke Afrikaanse vuil. Helaas zijn we weggegaan nadat een Frans stel ons waarschuwde dat je ‘s avonds wordt weggestuurd door onvriendelijke soldaten. Dit zou al enkele jaren het geval zijn. kan ik niet bevestigen..

• november 2018

We stonden op deze plek op alleen. Veilig gevoel op een prachtige plek. Bij eb zijn de rotsen mooi en is er veel te zien. Vissers zijn mossels aan het verzamelen. In de avond politiecontrole. Geen service heerlijk rustig op 60 meter van het water.

• februari 2018

Voor diegenen die rust, geen service, leveringen zijn dan El Ouatia voor sportvissers en eenzaam

• januari 2023

• november 2018

• februari 2018

• National Route 1

El Ouatia, Marokko

Face à la station de déminéralisation