Heel veel glas en honden keutels en slechte weg er naar toe. Veel zwerf honden welke blijven komen ook al jaag je ze weg. Ook last van steek vliegen. Voor eens en nooit meer denk ik dan maar..

• november 2022

Nog steeds een prima plek, wel een ritje over onverharde weg. Mooi uitzicht! Er ligt soms glas dus even opletten maar lang niet overal. Rustig toen wij er waren.

• maart 2020

Een zeer mooie en rustige plek om te verblijven, direct aan het stuwmeer met bestaande vuurkorven.

• november 2022

• maart 2020