• augustus 2020

Wauw Geweldige plek en eigenaar was geweldig parkeren op binnenplaats met dieren ezels kippen hond, heel mooi en behoorlijk heel groot buiten kookgedeelte mooie wandeling naar de stad schone douches en toiletten

• februari 2020

Kleine camperplaats in de “Backyard” van woningen. Niet geschikt voor grotere campers. Wij waren met twee campers van 7m en konden er niet bij. Er stonden al drie campers. Uiterst vriendelijke beheerder of eigenaar verwees ons naar een grote nieuwe camping 8km zuidelijker. Hebben we ook gedaan.

• augustus 2020

• februari 2020