Eenvoudige camping. Goede locatie, bus naar Kotor, vlakbij strand , supermarkt en restaurants. Broodkar elke ochtend. Plaats aan het water zijn mooist. Eenvoudig sanitair. We betaalden €30 all in.

Brigitte22

prima camping alles wat je nodig hebt eigenaar super aardig !!! heerlijk gegeten bij het restaurant wat wij overigens totaal niet duur vonden 45 euro waren wij met 4 personen klaar en allemaal 2 x drinken . kom zeker als we in de buurt zijn terug

Deoranjecamper

Strak ingedeelde camping, redelijk dicht op elkaar. Faciliteiten waren heel goed en schoon. ‘s Ochtends komt er een bakkertje langs met vers brood.

Autocamp Naluka