Autocamp Ivan Do

• Šetalište ka Crnom jezeru

Montenegro

3van 5
  • augustus 2019

Geweldige locatie! 10 minuten mooi pad door het bos naar de meren. Oprit kan worden geparkeerd, het is steil, maar ook met grotere campers zoals de onze mogelijk. Een jonge man verwelkomde ons vriendelijk. Ongecompliceerd. Sanitaire voorzieningen slecht. Hebben de onze gebruikt.

• september 2018

Inderdaad laat het schoonmaken erg te wensen over maar met de camper heb je je eigen voorzieningen. Wij vonden het een perfecte plek om prachtige wandelingen in het natuurpark te maken. De omgeving is heel mooi. Daarom alleen een aanrader.

• augustus 2018

Bergkamperen bij een boerenwoning. Wifi, sanitair met warme douche niet genoeg schoongemaakt. Giet het grijswater af in een volle jerrycan! Aan de andere kant mogelijkheid om een ​​rafting trip vanaf de camping te maken door de manager erg aardig te vragen en af ​​te vertrekken van de camping.

Boursipa

Deze locatie heeft 4 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

3van 5
  • augustus 2019

• september 2018

• augustus 2018

Boursipa

Deze locatie heeft 4 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• Wintersport