Een leuke plek om te staan. Je wordt zeer vriendelijk ontvangen met een drankje😎. Alles is er aanwezig en je hoeft maar te vragen en wordt geholpen. Douches en wasruimte bied alles wat men nodig heeft. Wij zijn met de heer des huizes nog naar de Tara Canion geweest, leuke trip en goed betaalbaar.

toondierx

Eenvoudige camping met zeer vriendelijke eigenaren, welkomstdrankje top! Mooie plaatsen. Grote ruimte om binnen te verblijven. Eenvoudig sanitair, geen ruimte om spullen op te hangen buiten de douche. Vanaf camping kun je naar Crno Jezero lopen, fietsen naar Zabljak of Curevac. We betaalden €19.

Auto camp Mlinski potok