Prima plek, geluid van weg valt mee. Lozen van grijs en zwart water moet in rond gat voor de toiletruimtes. Dit is zeker voor het grijswater niet te doen wat ons betreft. Water inname prima bij stenen bankjes. Prijs €16,- voor camper en €4,- pp.

Heed2go

Enthousiaste aardige eigenaars , zeer behulpzaam en een hele mooie plek om te staan. Wij hebben heerlijke gezwommen in de rivier en heerlijk gegeten in het restaurant. Stroom, Elektra, wasmachine en mooie douche ruimtes aanwezig.

• E65

Podgorica, Montenegro