zeer liefdevol ontworpen plek, de hele familie was erg vriendelijk, De sanitaire ruimte is wat klein, maar schoon en netjes. Er ontbrak niets behalve afvoer, dat hebben wij tenminste niet aangetroffen. Wij vonden het lekker en de forel smaakte goed!!

clausiundulli

heerlijk rustig gestaan voor €15 (3 personen met elektriciteit) sanitair is wat ver wandelen maar dat is op zich geen probleem als je alles bij hebt. niet meteen een loos plaats of wc lozing gevonden maar ook niet gevraagd waar we dat moesten doen, was niet nodig voor ons.

Camp Rabrenovic