SVR Camping Molenhof

Emmer-Compascuum, Emmen, Drenthe, Nederland

Mooi plekje, aardige behulpzame eigenaar. Nationale molendag, enthousiaste vrijwilligers. Emmen leuke stad en muziektent in het dorp zelf met goeie optredens tijdens hemelvaartsweekend. Wij betaalden voor 2 personen voor 2 nachten totaal 45,90, o.i. normale prijs.

• april 2023

rosannebloemhof

Prima minicamping. is iets duurder geworden, net als alles 19 ,50 voor plek en twee personen. keurig sanitair zeer vriendelijke beheerder. Helemaal top. Alleen jammer 0,20 voor gebruik.warm water. Had all in.moeten zijn, anders was het vijf sterren geweest.

• april 2023

SVR Camping Molenhof