Camperpark De Grijze Duif

Nieuw-Weerdinge, Emmen, Drenthe, Nederland

Hees&Kenny

Aanrader in deze omgeving, tijdens Pinksteren verbleven en mooie fietstochten gemaakt naar Bourtange en Emmen. Ontvangst door vriendelijke beheerder die in is voor een praatje en CP ruim van opzet, plaatsen onverhard en sanitaire voorzieningen eenvoudig maar voldoende.

Rob&Evelien

Een vriendelijk ontvangst met welkomst-tasje met info. Vriendelijke eigenaar. Een plek zelf mogen kiezen. Mooie ruime plekken en heerlijk rustig. Genoeg fiets- en wandelknooppunten. Een winkeltje in Nieuw-Weerdinge zelf (2km). We komen hier graag terug.

Camperpark De Grijze Duif