prima camperplaats maar toch twee opmerkingen: 3 min douchen en daarna nog twee is voor mij met mijn korte haar goed te doen maar als je wat langer haar hebt lijkt het mij te kort De temperatuur voelde voor mij als koukleum net te lauw om aangenaam te zijn

• januari 2023

samen met de MZ motorclub een weekendje geweest. vriendelijke gastheer en gastvrouw. mooi sanitair en men kan er fijn wandelen in de natuur.

henny1916

Hartelijke ontvangst en mooi plekje. Je kunt hier heerlijk wandelen en fietsen. Gemoedelijke sfeer. Savond kun je aan de bosrand de reeen spotten. We komen zeker weer.

• januari 2023

De Bonenstee