prachtige natuur camping alleen jammer van het mindere sanitair.

Hansst25

zeer mooie en zonnige cp. mooi uitzicht. sanitair ouder maar zeer netjes en schoon. je loopt zo het gezellige dorp met leuke winkeltjes en restaurants in.

Ans1976

Prachtig gelegen natuurcamping met ruime, bijzonder mooi gesitueerde camperplaatsen. Vriendelijk ontvangst en ontspannen sfeer. Uitstekende faciliteiten in combinatie met een veelheid aan omgeving voorzieningen maken een kort verblijf of een langere vakantie voor ons perfect. Wij komen terug.

Tinekesuper

prachtige natuur camping alleen jammer van het mindere sanitair.

Camping Landgoed Borkerheide