Camping Landgoed Borkerheide

Westerbork, Midden-Drenthe, Drenthe, Nederland

• juli 2024

mooie ruim opgezette camping in het groen. hond vriendelijk met een groot losloop gebied (letop per hond 5 euro) -puntje sanitair is aan een opknapbeurt toe, dat gezegd wel netjes schoon en van alle gemakken voorzien.

• juni 2024

spin

Dank voor uw positieve review. Echter kan ik u verzekeren dat wij er alles aan doen om te snel rijden door gasten te voorkomen. Er staan 2 borden waarop dit duidelijk staat aangegeven, en mocht er te snel worden gereden, dan spreken wij de gasten er direct op aan. In de praktijk blijkt ook wel dat, uitzonderingen daargelaten, zich iedereen zich daarvan bewust is en hier rekening mee houdt.

• juni 2024

Camping Landgoed Borkerheide