Zeegse, Tynaarlo, Drenthe, Nederland

Camping De Groene Valk

rustig gelegen langs bosrand in het Nationaal beek- en esdorpenlandschap Drentsche Aa - bij langer verblijf dan een week is er korting mogelijk -fietsknooppuntroutes en Pieterpad - in de buurt diverse brinkdorpen - Vries 3km - Zuidlaren 4km - restaurants 1km - centrum 1km

• Zeegsersteeg 6

9483 TA, Zeegse, Nederland

Kezza

Goedenavond Kezza, Bedankt voor de mooie review. Jullie zijn altijd van harte welkom om te genieten van de rust op onze camping. En ja inderdaad er zijn talloze wandel- en fietstochten te maken. Ook een bezoek aan Groningen of Assen is met de fiets goed mogelijk .Veel plezier met de laatste gedeelte van het Pieterpad, dwars door weilanden gezellig over hekken klimmen, maar daar zijn opstapjes bij dus geen probleem. Als afsluiting de zeehonden in Pieterburen gedag zeggen met een gezellig bakje koffie met misschien wel een punt appeltaart, jullie hebben het verdiend. Hartelijke groet, Andre.

• april 2022

Hartelijke ontvangst door de beheerder, camping is een oase van rust met alleen zangkoren van vogels. In Nationaal park Aa en Hunze aan de rand van het bos en nabij Pieterpad. Perfect gelegen tav de toch behoorlijke noordoosten wind. Ons weekendje met nacht verlengd. A. van Dijk Ruinerwold

AnnetvD68

Goedemiddag Annet, Bedankt voor de mooie review. Wij zijn blij dat je genoten heeft van de camping maar natuurlijk ook van het Nationale Park Drentsche Aa waar wij ook deel van uit maken. Het is zoals jullie gemerkt hebben een prachtig gebied om te wandelen of te fietsen. Vandaag een boekenkast aangeschaft ( 9 meter lang) die wij gaan plaatsen in de overdekte corridor waar wij uiteraard boeken zullen plaatsen . Ook een klein zitje erbij zodat onze gasten op het gemak een mooi boek uit kunnen zoeken om gezellig te lezen terwijl de vogels het hoogste leid zingen. Wat wil je nog meer Hartelijke groet, Andre.

• november 2021

Team_Rottum

Goedemorgen Team Rottum, Hartelijk dank voor de mooie review, wij zijn dagelijks bezig de camping te verbeteren. Toen wij hier ruim 3 jaar geleden kwamen was er een gigantisch achterstallig onderhoud. Wij zijn nu ook al bijzonder trots wat er al bereikt is. Zowel boven als in de grond, wij hebben het riool al voor een zeer groot deel vernieuwd. En ik kan jullie vertellen dat is geen leuk werk, maar ook dat was hard nodig. Jammer dat het weer niet meewerkte, maar zoals jullie terecht opmerkte het is een prachtige omgeving midden in het Nationaal Park de Drentsche Aa. Hartelijke groet, Andre.

• april 2022

• november 2021