• april 2023

Heel fijne plek, we waren er in het paasweekend. Jochem, Jet en de andere medewerkers proberen er echt een feestje van te maken. super relaxed is de sfeer. keurig sanitair en top omgeving om lekker te wandelen, fietsen of zwemmen. we komen zeker terug!

Wat een lief berichtje! We zullen je met open armen ontvangen <3

• april 2023

mooie, rustige plek. paasweekend had een ruim aanbod aan activiteiten voor zowel kinderen als volwassenen. sanitair is zeer schoon. plekken ruim. personeel zeer vriendelijk. strandje op een paar minuten lopen. wij komen zeker terug.

Roomsoes

Mooi om te horen dat je verblijf bij ons goed is bevallen. Wij vonden het Paasweekend ook heel gezellig. Tot de volgende keer <3

Zoals kamperen bedoeld is!! wat een heerlijke plek. sanitair prima, leuke vuurtjes voor de tenten s’avonds .Lekker meegegeten op vrijdag, ik kom zeker nog een keer en blijf dan wat langer! absoluut vijf dikke sterren!

Wat een lief berichtje! We zullen je met open armen ontvangen <3

Camping Landgoed Energy Up