4van 5

prima camping voor rust- en natuurliefhebbers. kijk voor de juiste prijzen op de website!

AnnekeM

Zo genoten hier van de rust! Echt geweldige ruime velden en mooie omgeving. Tip: ga naar Spakenburg! Enig minpuntje was de stroomvoorziening, met een ‘zonnepaneelkarretje’ werkt het niet zo goed en zaten wij geregeld zonder stroom.

• augustus 2022

Heerlijk rustige camping in het bos. In het hoogseizoen toch voldoende plaats. Jammer dat de douches of gloeiend heet, of koud water geven

4van 5

• augustus 2022