prima camping voor rust- en natuurliefhebbers. kijk voor de juiste prijzen op de website!

AnnekeM

Zo genoten hier van de rust! Echt geweldige ruime velden en mooie omgeving. Tip: ga naar Spakenburg! Enig minpuntje was de stroomvoorziening, met een ‘zonnepaneelkarretje’ werkt het niet zo goed en zaten wij geregeld zonder stroom.

oppadmetabeltje

Heerlijk rustige camping in het bos. In het hoogseizoen toch voldoende plaats. Jammer dat de douches of gloeiend heet, of koud water geven

Natuurkampeerterrein Altena