Camperplaats Jelsum

Jelsum, Leeuwarderadeel, Friesland, Nederland

Camperplaats Jelsum

camperplaats op het achtererf van onze Friese stolpboerderij - erf grenst direct aan de Dokkumer Ee - open vaarwater - fluisterboot en fietsverhuur mogelijk - Leeuwarden 5km

• Aldlansdyk 28

9057 LG, Jelsum, Nederland

• oktober 2020

Dit is weer een echt camper plekje.Het is nog in ontwikkeling maar dat mag geen probleem zijn.Op weg hier naartoe nog even in verwarring gebracht door het bord doodlopende weg.Maar dat is pas bij de camperplaats,dus in Jelsum gewoon die weg inrijden.

• september 2020

Alleen de unieke lokatie is al 10 waard. Zeer vriendelijke mensen. Wij mochten op hun erf bramen plukken. Vanuit de camper fietsen en bootjes kijken. Ook wij hebben een route gefietst. Wij zijn o.a. bij het tegeltjes bruggetje van de Elfstedentocht geweest.

• september 2020

Gewoon een super locatie, idd vriendelijk stel met leuke ondeugende kinderen. Als je het vraagt, kun je nog wel eens helpen, met houthakken, of tegels leggen voor verharding staanplaatsen, gewoon voor de lol

John-Doe

Deze locatie heeft 61 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• Stroom (unknownA)

• oktober 2020

John-Doe

Deze locatie heeft 61 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• Stroom (unknownA)

• Verhard