Camperplaats Leeuwarden

Leeuwarden, Friesland, Nederland

Camperplaats Leeuwarden

Let op: wegens renovatie gesloten tot 1-2-2021 - Camperplaatsen aan water - jachthaven-rustige omgeving- stad Leeuwarden 4.5 - schuifpoort open van 08-22u, indien later contact met de beheerder - bushalte - winkelcentrum op loopafstand - kortingssleutel voor in de stad bij 40 bedrijven - elke dag gratis 4 broodjes bij de Jumbo Zuiderburen - in winterperiode hoger tarief stroom.

• De Zwemmer 3

8939 CA, Leeuwarden, Nederland
  • € 12,00 • 1 feb. t/m 31 dec.

• februari 2021

De camperplaats is nog niet helemaal klaar maar wij mochten er 13 februari al gebruik van maken. De eigenaar reageert supersnel en supervriendelijk op mijn aanvraag. Fijne verharde, veilige plek met uitstekende WiFi.

Reactie van locatiebeheerder

Goed te horen! Snelheid en kwaliteit vinden wij belangrijk😁. Volgende week, begin maart begint het hoveniersbedrijf met de groenvoorziening en dan is het gelukkig afgerond. Graag tot een volgende keer! Groeten, Jarno en Margreet, Camperplaats Leeuwarden.

• februari 2021

Eigenlijk is de camperplaats nog gesloten vanwege de verbouwing, maar we mochten toch staan. Leuke stek aan het jachthaventje, en als alle plannen uitgevoerd zijn, een aanrader. Er gaan ook voor je camperdeur bootjes verhuurd worden. Hoe leuk?! Wij komen in de zomer zeker terug.

Reactie van locatiebeheerder

Wat leuk te lezen de positieve review! Fijn dat jullie het aanraden en dat jullie in de zomer weer terugkomen. Wij werken hard aan het eindresultaat. De groenvoorziening kan hopelijk snel in orde gemaakt worden. Groeten, Jarno en Margreet, Camperplaats Leeuwarden,

• september 2020

Prima camperplek voor een nette prijs van 10 euro (incl. broodjes en kortingssleutel voor verschillende attracties in Leeuwarden). Winkel iets verder lopen dan verwacht. 'S nachts lekker rustig en stil.

Reactie van locatiebeheerder

Bedankt voor de positieve review! Volgende keer wellicht met de bus of met de fiets. Ook staat er een scooter klaar:) Wij hopen u graag weer te zien. Groeten Jarno en Margreet, Camperplaats Leeuwarden.

Alle 150 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• september 2020

Reactie van locatiebeheerder

• € 12,00 • 1 feb. t/m 31 dec.

7 dagen

• Jachthaven in de buurt