Nette camperplaats, de plekken aan het water zijn ruim, andere plekken wat kleiner. 5 euro voor stroom duur, mede door de "niet toegestaan" regels over kachels, airo's enz.

TheBles

Fijn dat de camperplaats netjes is! Wij doen daar ook ons best voor:) Wij hadden 2 jaar geleden een totale prijs inclusief stroom maar gasten vonden dat ook niet eerlijk aangezien sommige geen stroom verbruiken. Vandaar de splitsing en de keuze voor stroom. Wij hebben de basisprijs zo laag mogelijk gehouden. Helaas wordt er nog door veel gasten veel stroom verbruikt. Veel camperplezier en graag tot een volgende keer! Groeten, Jarno en Margreet, Camperplaats Leeuwarden.

EdatCampercontact

Leuk te lezen. Fijn zo'n positieve ervaring bij ons. Jullie ook bedankt voor het overnachten en de uitgebreide positieve feedback. Fijn weekend groeten Jarno en Margreet, Camperplaats Leeuwarden.

Ad-F

Bedankt voor het overnachten en het nemen van de moeite voor het schrijven van een review. Wij zijn een camperplaats met een jachthaven met 18 plekken. Wij hebben ervoor gekozen om te werken met klinkers aangezien vrijwel elke camperaar op een verhard terrein wil staan en wij het hele jaar geopend zijn. Een maand geleden is er een compleet nieuwe heg geplaatst. Dit heeft nog even tijd nodig om groen - vol te worden. Klopt voor water vullen vragen wij een euro voor 90 liter. Camperaars kunnen water gratis water tappen voor drinkflessen etc. Gelukkig de broodjes ontdekt bij de Jumbo! Veel camperplezier deze zomer! Groeten, Jarno en Margreet, Camperplaats Leeuwarden.

Camperplaats Leeuwarden