Camperplaats Leeuwarden

Leeuwarden, Friesland, Nederland

Tineke1959

Yeahhhhh daar zijn wij weer blij mee! Leuk om te lezen en fijn even de uitgebreide review - tips. Fijne zomer. Groeten, Jarno en Margreet, Camperplaats Leeuwarden.

• juni 2024

goed onderhouden camperplaats met mooi ruime plaatsen.

Gelukkig! Wij proberen ook altijd ervoor te zorgen dat de camperplaats er netjes uitziet en dat iedereen kan genieten. Graag tot een volgende keer! Groeten, Jarno en Margreet, Camperplaats Leeuwarden.

• juni 2024

goed onderhouden camperplaats met mooi ruime plaatsen.

Camperplaats Leeuwarden