Camperplaats tussen Sneek en de dorpen Ysbrechtum en Scharnegoutum. Vriendelijk ontvangst. Camperplaatsen op harde ondergrond, achter de boerderij. Stroom aanwezig. Heerlijk rustig plekje. Zeker het bezoeken waard.

Jan-en-Gerné

Fijne plek plezierige ontvangst Er wordt bij telefonisch contact duidelijk verteld dat er geen voorzieningen zijn. Behalve stroom aansluiting. Het is er heerlijk rustig en Sneek is vlak bij. Een aanrader om te bezoeken.

Kees310

Dank voor jullie mooie review en we zien jullie graag nog eens terug. Tot ziens, groeten Kristian en Anne-froukje

HaAg

Goedemiddag Hans en Agien, bedankt voor jullie geweldige review. We vonden het erg leuk om jullie te mogen ontvangen en wie weet tot een volgende keer! En nog bedankt voor de prachtige foto's! Groet Kristian en Anne-froukje

• Ivige Leane 22

8631 WB, Loënga, Nederland