Camping De Helling

Culemborg, Gelderland, Nederland

• juli 2024

wij stonden hier vorige week 4 nachten en in mei 1 nacht voor ons is dit een CP zoals een CP moet zijn. Alles klopt: de plekken, het sanitair en alle andere voorzieningen, die goed schoon gehouden worden. het mooie stadje Culemborg en de prachtige omgeving zijn de cream on the cake.

• juni 2024

Rust is hier ver te zoeken! sportschool met de deuren open. veel geschreeuw, muziek enzovoort. Twee nachten betaald, maar na 1 nacht weggegaan. Waardeloos.

• juni 2024

leuke camperplaats met goede voorzieningen loopafstand oude centrum mooie omgeving voor te fietsen. Aanrader!!

• juli 2024

Camping De Helling