Minicamping De Kijfakker

Deil, West Betuwe, Gelderland, Nederland

Minicamping De Kijfakker

camping bij boerderij met paardenstalling en vlees grossierderij - centrum 1,5km

• Hooiweg 6A

4158 LE, Deil, Nederland
  • € 19,10 • 15 mrt. t/m 1 nov.

• april 2021

prima locatie als uitvalbasis verschillende fietsroutes. Eigenaars erg lieve mensen en behulpzaam. zeg maar een soort VVV. mooie ruime plekken. prima sanitair. ook wij waren iets te vroeg. Kersen begonnen net uit te lopen.

• april 2021

Prima verblijf gehad voor 1 nacht. Vriendelijke ontvangst en nette wc’s en douche gelegenheid. Echte boerderij camping en perfecte uitvalsbasis voor mooie fietstochten langs de Linge te maken. Helaas waren we net iets te vroeg voor de prachtige bloesem.

• juli 2020

Echte boerderijcamping. Sanitair is prima plaatsen zijn ruim, eigenaars zijn gastvrij. Wij waren er eind juli '20, hadden veel overlast van het pompen vd gierauto's en d e daarbij behorende stank. Onze camper zat vol met vliegen. Wifi was niet goed.

• juli 2020

Camperplek

• € 19,10 • 15 mrt. t/m 1 nov.