Wat een heerlijke plek en gastvrije ontvangst! Havenmeester Freek was erg behulpzaam en oplossingsgericht bij plaatsing op een tijdelijke 'nood'plaats. We hebben genoten van de bloesem langs De Linge.

Wonderful-World

Wat een mooie lokatie prima ontvangst zeer gastvrij. Winkels en restaurants dichtbij. Sanitair modern en schoon.Kortom een fijne plek, wij komen zeker terug.

Dougal2016

Hartelijke ontvangst. Prima cp plaats met goede voorzieningen. Winkels en goed restaurant Locals op loopafstand. Voor de cp wel even vantevoren een plaatsje via de mail reserveren. Dit kan zelfs nog (indien er plaats is) als je voor het toegangshek staat.

Jachthaven WSV Achter 't Veer