Heel fijne, rustige en goed verzorgde camperplaats. Pluspunt: voorzieningen bij elke plaats! Heerlijk fietsen in prachtige natuur, afgewisseld met kleine pittoreske stadjes!

r.verboord

Eigenlijk best wel een mooie CP maar wij stonden naast de Hurriecane, die er zo'n beetje het hele jaar rond staat en daar is LOWLANDS, zacht uit gedrukt, een kinderfeestje bij!! Groet uit onze fijne camper.

Een mooie rustige plek met uitzicht op het weidse landschap. We hebben heerlijk gefietst langs de Waal en komen zeker nog eens terug om nog meer de omgeving te verkennen.

Camperplaats de Ganzeheuvel