Camperplaats De Voortse Akker

Ermelo, Gelderland, Nederland

• juli 2024

Veel camperplaatsen kunnen een voorbeeld nemen aan deze camperplaats. Vooral als je zelf voorzienend bent, zoals veel camperaars zijn, heb je hier een prachtige plaats, in een mooie omgeving, voor een zeer acceptabele prijs. Komen hier zeer zeker terug.

Abjan

Haaah bedankt! Inderdaad zeggen campergasten vaak: Waren er maar meer van zulke camperplaatsen! Voor ons een positief teken!

• juli 2024

Helemaal eens met vorige review. Uitstekende camperplek.

RiOn

Reuze bedankt! Tot de volgende keer!

Dries Korevaar

Veel dank voor jullie lovende woorden! Graag weer tot ziens op onze camperplaats!

• juli 2024

Helemaal eens met vorige review. Uitstekende camperplek.

RiOn

Reuze bedankt! Tot de volgende keer!

Camperplaats De Voortse Akker